H&M

Idag har det varit en sån där slapp dag för mig, jag har läst och gått runt med tofflor och mysiga kläder hela dagen. Jag har även hunnit titta i H&M katalogen... så mycket fint det finns! Men nu har jag handlat väldigt mycket på rean så det blir till att spara nu. Lite ledsen är jag också eftersom jag råkade tappa ett superduper fint armband igår när jag var på stan, som jag köpte i söndags. Det var typ så fint att jag dog när jag förstod att det var tappat och att jag inte skulle få tillbaka det. Och jag kan heller inte köpa ett nytt eftersom det var det sista i butiken och även 75 % rea så det kostade bara drygt 100 kr. Men jag överlever, även om det var det finaste armbandet jag någonsin haft, typ.
Här är i alla fall lite saker som jag gärna skulle köpa, om jag hade lite mer pengar. Allting från H&M.
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0