Nyår!

Idag är det nyårsafton, och det känns väl ganska bra, ändå.  Men eftersom man nu innan 1010 kan tänka ¨det där ska jag göra nästa år, så det behöver jag inte tänka på nu¨ om allt jobbigt så kommer liksom allt jobbigt hoppa på en när klockan slår tolv i natt. Okej, kanske inte bokstavligt... men det känns så.
För övrigt så har jag räknat mina kläder idag, bara för att olivia hade gjort det och för att jag har tråkigt. Jag kom fram till att jag hade 51 linnen/t-shirts, 25 tröjor/koftor, 23 klänningar/tunikor och 21 par byxor (då allt inräknat... jeans, shorts och jeansleggins) Men egentligen så tror jag inte att det stämmer riktigt eftersom större delen av de kläder jag oftast använder ligger i tvätten och är då inte inräknade, och även för att en del av kläderna är kläder som jag aldrig använder fast de passar perfa. Men men, det är ju alltid roligt med lite onödig information om min garderob. När jag ändå är i gång kan jag ju tillägga att en av mina garderober i mitt rum inte går att öppna och att golvet är fryst utanför den, nästan. Det läcker alltså in massa kall luft från vårat tak och det göra att hela golvet i mitt rum är skiiiiiit kallt. Hela vårt hus är föresten kallt. Men det är gammalt. Skit gammal faktiskt, det brukar till och med knarra i golven fastän ingen går på det. Det är ganska så scary.
Men hur som helst, GOTT NYTT ÅR PÅ ER! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0