Jag sitter och dreglar över fina sommarkläder på olika hemsidor och dylikt. Jag är ensam och vill ha pizza och fest.

Här är min ÖNSKELISTA för tillfället

 

♥ En söt sommarklänning

 

♥ En mysig kofta

 

♥ Gladiatorsandaler

 

♥ En snygg skinnväska

 

♥ Jeansjacka från H&M

 

♥ Jeansshorts

 

♥ Partyväska i svart med nitar

 

♥ Cover All Mix concealer från Make Up Store

 

♥ Pizza

 

♥ Pengar i mängder

 

♥ Snygg halsduk  till min nya jacka

 

♥ En flört

 

♥ En askul fest

 

♥ Rättvik och sommar

 

♥ Lite ordning och självdisciplin

 

♥ Lite värme


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag vill oxå ha en askul fest!!:D:D<3

2010-01-01 @ 19:13:39
URL: http://annafelician.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0