fredag

Hej på er!
Idag är det fredag, jag mår bra. Vi hade hemkunskap och gjorde världens godast müsli även om vi kände oss lite utstötta från mängden eftersom alla andra grupper lagade riktig mat och vi dessutom fick sitta vid det borde längst bort. Bordet längst bort är dåligt eftersom det egentligen inte ska vara där, men när vår skola tog in fler elever la dom liksom till det, så det bordet är lite mobbat.
Efter skolan begav jag mig till Kalle på spången med mina fina vänner Linnéa och Felicia, där fikade vi och snackade viktiga saker... hihi gissa vad det kan vara! När Linnéa blev tvungen att åka hem gick jag och Felicia runt lite till på stan och jag la undan 4 saker, typiskt mig att lägga undan saker fast jag inte ens har några pengar (!) Fast sedan kom jag på att jag har presentkort på H&M sedan i julas, gissa om jag blev lite glad eftersom 3 av fyra saker var från H&M. Så nu kommer mitt presentkort försvinna. Hejdå presentkort och rika plånböcker! Haha.
Nu ska jag titta på kläder på H&M online shop. Bara för att jag hittar allt jag någonsin velat ha i klädväg just nu, när jag inte har några pengar.
Pusshej ♥
Klicka så blir bilderna större! Och skorna ska inte vara i svart utan rosa, men modellen är ungefär den samma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0