Fint från Forever 21 ♥

Jag har klickat runt lite på Forever 21's hemsida nu och har sett en hel del fina saker som jag gärna vill klicka hem. Men det är ju massa frakt och sånt som kommer att kosta massor? 
Jag har faktiskt varit inne i Forever 21's butik i New York förra sommaren, men då hade vi väldigt lite tid och för att hitta något i den röran skulle man behöva någon timma eller två. Fast jag köpte faktiskt ett par örhängen i form av två silvriga fjärilar som jag använt mycket.

här kommer några favoriter:












Kommentarer
Postat av: linnea

svar: tak så mycket! jag använder photoscape som är ett gratis program, sök bara på det på google och sen är det bara att ladda hem. för att få bilderna gamla så trycker man på filter och antique photo, och då får man bilden så, lycka till!:)

2009-08-18 @ 07:46:10
URL: http://lliinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0