Fredag ♥

Idag är en bra dag, idag är det bra.♥
Nu sitter jag med min nya tröja på som Emilia ska få låna så mycket hon vill för hon är så bäst (: ♥
Dagen har varit så bra, om man bortser från engelskan som alltid är hämsk. Efter skolan så gick jag och gummorna i alla fall till Espresso House och hade mys, väldigt kul med ett nytt och fint ställe här i lilla västerås. Älskar er så mycket flickor ♥ Ni får min sol att lysa och mina stjärnor att gnistra. Hihi, lite poetiskt där kanske :b
Nu ska jag i alla fall dricka smoothie och titta på den fina serien En ö i havet. Min armhåla kliar föresten som tusan, eftersom jag inte hittade min deo igår tog jag en gammal som har gjort så att my armpit nu ser ut som en liten korv.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: olivia

Hahahahha, du är bäääst:D<3

2009-10-16 @ 23:04:18
URL: http://oliviad.devote.se
Postat av: emilia

hahahahaha, jag älskar dig julia:)<3

2009-10-16 @ 23:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0