godnatt

NU har blogg.se varit jättesegt så jag har inte kunnat skriva något förrän nu. Dagen har i alla fall varit ganska trevlig och ett plus var att vi inte hade engelska med min hat-lärare. På lördag ska vi för första gången sova över i vår etta i stockholm, längtar verkligen!
Nu ska jag sova för jag har sovit så himla lite den här veckan och idag kändes det som om jag skulle somna varje gång jag började läsa en tråkig text eller bara satt still utan att prata. Haha, duktigt. Så nu säger jag godnatt.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen E

Hahaha. menar du vår sega, tröga sjuka eng lärare Ingrid ? Håller med dig att hon är en hat-lärare ;)

Fattar ingenting av vad hon säger ...



:) <3

2009-10-09 @ 17:29:34
URL: http://erupo.blogg.se/
Postat av: Ellen E

haha, visst kan jag hjälpa dig med protestlistN ;) <3

2009-10-10 @ 19:58:33
URL: http://erupo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0