handla

Nu har jag och mamma varit nere på stan. Jag köpte en ny svart tröja från jc med ryggurringning, och även ny duschkräm från The Body Shop ♥ Sedan handlade vi även te och så har mamma köpt en söt blomma till mitt rum. Jag mår lite halvbra nu, men fortfarande känner jag mig så nervös inför ¨the hemlighet¨... ooh vad ska jag göra? Kul och jobbigt på samma gång, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till... men så kul ändå. Hoho känner mig lite knasig. Jag måste plugga men kan inte, dör och återuppstår  lite varje sekund, vad är det med dessa tonårskänslor, jag kan inte tänka ? Inte skämt åsido.
puss ♥
Om jag fick tillbaka dagen mot en miljon skulle jag byta på sekunden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0