kort

Nu blir det bara ett kort inlägg.
Idag hade vi då kemiprov som gick väldigt bra hoppas jag. I morgon är det biologi... som jag hoppas går helt okej eftersom jag inte har pluggat jätte jätte mycket. Idag har det annars varit en kul dag... och min mage med extrem träningsvärk ryckade när jag fick ett skrattanfall på svenskan, haha.
Det är även halloween dag med utklädning för åttorna i morgon, jag vet inte riktigt vad jag ska vara... men känner mig ändå tvungen att hitta på något eftersom det är åttornas årliga grej att klä ut sig. Så nu ska jag plocka fram lite saker och sedan gå och lägga mig. I morgon efter SO:n får vi höstlov, längtar nästan ihjäl mig ♥
puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0