lilla jag

Jag har i någon timme suttit och karvat ut ansikten i äpplen, jag fick något ryck och ville ha lite halloweenstämning. Det blev ganska bra, men känner mig ändå tjurig och sitter därför och proppar i mig choklad som jag nyss cyklade iväg och köpte på OK. Jag är arg för killen i kassan verkade dryg, och mina ben luktar gummi efter gummistövlarna jag hade på mig. Jag hatar gummi, det luktar bajs och så får jag dessutom utslag av det. Kanske är därför det luktar så äckligt. Åh, jag är värsta knäpphumör idag, gråter över småsaker och kan inte få något vettigt gjort och så har jag ont i huvudet och fryser fast jag har mössa och halsduk på mig - det är väl det som är nackdelen med att vara tjej antar jag. Nu måste jag äta, för jag har inte ätit sedan klockan två då jag åt frukost.

puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0