onsdag

Hejsan, sitter nu och väntar på att maten ska bli klar så att jag hinner äta innan det blir gudstjänst, längtar efter att få komma dit faktiskt. Så skönt att bara få tänka på något annat och kyrkan är ju dessutom mysig tycker jag. I övrigt har jag inte gjort så mycket annat än skolan idag, vi fortsatte med prao saken och när vi slutade klockan två gick jag själv ner på stan och köpte lite saker som jag behövde. Nu väntar jag som sagt bara på att äta lite och sedan åka till kyrkan ♥ Jag är lite glad eftersom att Biologiprovet vi skulle ha haft i morgon är uppskjutet en vecka.
puss och hej ♥
Gammal bild på mig och min kompis Julia ♥ Söt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0