stockholm

Hejsvejs, jag vaknade tjugo över elva idag. Natten har varit helt mysko, jag känner mig så trött fast jag sovit i... tio timmar kanske. Precis innan jag vaknade drömde jag massor av konstigt.T.ex att vi var på någon konstig plats som det var jätte mycket folk på. Efter det träffade jag tre trillingkillar som hette Jonhathan Hare, Johnathan Tån och Johnathan Ån, (jag visste det för det stod på deras tröjor) och de tittade konstigt på mig när jag sprang in i en liten hambugerkiosk. Jag trodde att jag och Linnéa skulle jaga dem med egentligen skulle vi utföra något mord som våran chef sa. Haha, men drömmar är ju som de flesta vet ofta ganska konstiga.
Strax så ska vi i alla fall åka till vår nya etta i Stockholm, mamma och pappa håller just på och samlar in saker i vårt hem som vi kan ta med. Det ska bli riktigt kul att åka dit, och jag har nästan lite pirr i magen, lite mysigt ♥
Skriver sedan, då det kanske kommer lite bilder också.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vem är chefen? :P

"Kom igen Julia, vi måste sticka! Du kan ju inte avslöja sådana här hemliga saker!" :O



Puss på dig gulleplutt <3

2009-10-10 @ 20:55:40
URL: http://linneastavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0