Tisdag

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade här på bloggen, fast det har egentligen inte hänt så mycket. Stockholm med övernattning var i alla fall mys, förutom att min pappa snarkade jätte högt när jag skulle sova (A)
Idag har det dock hänt ganska mycket, först överraskade vi vår klasskompis Johan som flyttade till Malmö förra julen och som var på besök, därefter gick vi hem till Olivia och åt super goda vofflor, mys vare. Sen vid fem gick vi och pratade lite med Johan igen och tog sedan en halvtimme på stan ungefär. Vi hann inte så mycket men det lär vi göra i morgon eftersom det då blir huvudstaden igen med mina fina raringar, längtar verkligen ♥ Jag och Emilia ska lyckas få med Olivia och Felicia bort från Drottninggatan och Åhléns, förhoppningsvis till Söder :P Nej, nu ska jag fixa lite inför i morgon.
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0