Torsdag

Nu är jag hemma och ska plugga till engelska provet vi har i morgon, jag är nervös. Jag är dålig på att plugga, så jag kommer nog få IG bara därför, och inte få några betygspengar alls. Jag som behöver pengar så himla mycket nu, till kläder och skor och smink och massa annat... min halv-nya ögonskugga från Make Up Store tappades ju även i golvet idag. Mina läppar har varit röda och dumma hela dagen, och nej jag har inte haft läppstift utan det är vädrets fel, kallt och blåsigt = röda, svidande läppar. Mamma sa att jag skulle dricka mycket vatten, så here  I come vatten. I morgon så händer det mycket, för det första så ska jag och mina flickor vara fjortisar, jag ska dra ut en tand och så har vi ju prov. Igår var vi i kyrkan på halvtimmes mässa, det var mysigt och jag fick en fin bild av Sophia när vi tände ljus.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0