åttan

Med laptopen i knäet sitter jag här, ännu har den inte börjat brännas. Hos Emilia var det trevligt och sedan åkte vi hem till mig och kollade på Hartbreak Hotel, haha! Världens bästa film helt klart, nästan då.
Nu är det mindre än en vecka tills vi börjar igen, åttan påttan. Men somliga började ju idag så lite tur har man väl. I slutet av veckan skulle det visst bli fint väder så då kanske vi hinner krama ur de sista sommarlovsdagarna lite sol, men någon riktigt fin bränna lär jag inte hinna få. Åh jag har sådan ångest för att börja igen, antar att det känns värre än vad det är men ändåå. Jag vill bara vara att det ska bli super fint väder och att sommarlovet ska vara ungefär tre veckor till så man hinner tröttna på att vara ledig, och längta tillbaka till skolan. Fast nu när jag tänker efter så kommer det nog bli ganska kul ändå, klassen saknar man ju (delvis) och nu i åttan ska vi ha hemkunskap vilket nog blir skoj! Jag är innerst inne väldigt lyckligt lottad över att jag bara får gå i skolan, det är ju så många som inte får det. Men det glömmer man ibland.


/Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0