dag med mig själv

Idag passade jag på att ro om mig själv lite grand, så som att ha lite eget spa. Så nu har jag bodyscrubbat mig själv, tvättat håret med mitt favorit shampo, använt min favorit tvål från The Body Shop, smörjt in mig med papaya body butter och peelat fötterna. Så nu är jag ren och fin! Invigde även min nya klänning från Vila som jag varit lite osäker på, men om man känner sig ren och fin så känns det som om klänningen passar bättre.
Här kommer lite bilder.




så här såg jag ut idag:

♥ klänning - Vila

♥ leggins - H&M




Jag har lånat mammas D40, den är så mycket roligare än min lilla rosa kamera med 8,1 megapixlar. Och så är ju batteriet sönder på den rosa också.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Klänningen är jättefin!:D<3

2009-08-21 @ 22:07:52
Postat av: Felicia

Ojjsan, glömde namnet...:S

Men kommentaren innan var från mig, haha.

2009-08-21 @ 22:08:39
URL: http://annafelician.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0