första dagen

Idag började vi skolan, det var ganska så trevligt och alla satt tysta som möss, och allt det där babblet som brukar vara en vanlig skoldag såg man inte ett spår av. Tänk vad skönt det skulle vara om alla dagar var som första dagen efter sommarlovet, spännande och glad. I övrigt så mår jag lite dåligt, det känns som om en sjukdom är på väg men jag hoppas det är något annat. I dag så var jag också hos tandläkaren på röntgen eftersom jag ska få tandställning, jag var duktig och gick själv vilket jag faktiskt inte brukar göra. Men det tog bara fem minuter så det var ingen vidare match.
Nu ska jag gå och göra mig i ordning så att jag förhoppningsvis sover bort det sjuka som ligger på lur i kroppen.

puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0