onsdag

Nu är jag hemma från stan. Efter att ha varit hemma hos Olivia lite gick vi ner på stan där jag köpte rosa bokpapper med vita prickar och en vit tröja. När vi gått runt lite gick vi till Vasaparken och träffade några fina tjejor från klassen. Annars så har det inte hänt så mycket idag. Men i morgon ska jag träffa min efterlängtade Anna som både hunnit med att åka till Italien och London sedan sist vi sågs. Vi ska nog åka och bada i Långsjön eller åka till Östra holmen, nu kanske man äntligen kan få bli lite mer brun :) Fast man blir nog inte så brun i augusti men det är ju trevligt att sola ändå.

puss ♥



(Lite suddig bild tagen av webkameran)

Så här ser i alla fall jag ut idag!

♥ Vitt linne -  från Paris (märket heter Zinka)

♥ Jeansshorts - Monki

♥ Rosa väska - Monki

♥ Armband - festival och hemmagjort



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0