ont

Nu ska jag bara krypa ner under täcket och glömma allt, glömma den förbaskade metallgrejen som gnager sönder min mun. I morgon ska jag tvinga tandläkaren att byta ut den mot något som inte innehåller latex eller är gjort av metall... annars tar jag min smyckestång och knipsar av den.
Dessutom är det så mycket i skolan nu också och jag känner mig väldigt pepp. NOT. Vi ska ha 10 läxor varje vecka och vi har redan fått reda på 5 prov vi ska ha snart. Herregud vad kul det är att gå i åttan.


puss och godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vi hade 15 läxor i veckan i sjuan :) Så så farligt är det inte <3

2009-08-27 @ 14:56:21
Postat av: Cajsa

Vi hade 15 läxor i veckan i sjuan :) Så så farligt är det inte <3

2009-08-27 @ 14:56:36
Postat av: julia

Tack<3 <3 (:

2009-08-28 @ 17:40:24
URL: http://juliaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0