hejhej!

Idag är det andra december och om någon timma ska vi ha årets första julkonsert med musikklasserna, roligt roligt!
För övrigt så känns det väl inte super kul just nu, allt på grund av killar. Varför leder alltid killar till något dåligt, eller något som gör att man blir sårad? Okej inte alltid, men ofta.
Föresten! Det är ju flera bloggar som har julkalendrar just nu... där man kan vinna saker o.s.v :) En fin tjej med en fin blogg som heter minnies har en julkalender som jag har varit med och tävlat i. Trevligt (: Så kika gärna in på hennes blogg och hennes julkalender!
Igår kunde man vinna ett smycke, och jag såg ett som var jätte fint! Vill ha! ♥  Men eftersom jag inte skulle ha råd att köpa det till mig själv så skulle det vara väldigt roligt att vinna det, för nu när det är jul går alla mina pengar åt till julklappar. Känner att det skulle vara roligt att få något till sig själv för en gångs skull, utan att bli helt ruinerad.
puss ♥
bild på det fina armbandet ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

önskar dig en trevlig torsdag :)

2009-12-03 @ 11:48:19
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0