i morgon är det julafton ♥

Ja i morgon är det julafton, det känns som om det var julafton nyss... lite konstigt att det redan har gått ett år, att en sommar redan är förbi. Ändå är det skönt att det blir ett nytt år snart, lite skönt att få en nystart. Fast det brukar oftast inte bli så mycket av alla smarta nyårslöften jag försöker hålla ändå så egentligen spelar det väl kanske inte så stor roll, haha :)
I morgon bitti ska jag och Emilia gå till kyrkan och gå på julgudstjänsten, eftersom vi alltid brukar vara med och sjunga i barnkören så har det blivit lite av en tradition att gå dit... så även om vi inte är det och sjunger i år ska vi i alla fall gå dit! Det blir ingen riktig jul utan kyrkan  hihi
Nu ska jag kolla igenom så att alla mina julklappar är klara och fina!

God Jul på er alla!



Kommentarer
Postat av: felicia

aah, visst är det konstigt att det redan är jul? vi slutade ju nyss 7an känns det som!

hoppas du får en jättebra jul!

puss å kram skumbanan (skumjultomte)!!<3<3

2009-12-23 @ 23:23:06
URL: http://annafelician.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0