snart jullov

Förlåt för dålig uppdatering!
Hum, varför är det nästan alltid så jag börjar mina inlägg? Denna gången kan jag inte ens skylla på skolarbete eller läxor eftersom den här veckan varit riktigt riktigt lazy. I tisdags kollade vi på film på musik-historian, på kören, på franskan och också på svenskan. Under matten öppnade jag inte ens min bok, vi hängde gubbe hela lektionen. Men jag har varit trött, typ asa mega trött.
Men det känns ändå lite skönt eftersom alla luciatåg är över för i år nu. Jag är så sjukt trött på luciasånger! Vårt sista tåg hade vi i tisdags, det gick ganska bra... men eftersom Alex envisades att ta ton med stämgaffel fick vi helt fel ton på jul jul. Det lät typ som om vi sjöng första versen i moll i någon annorlunda, (falsk) modern tappning. Jag blev röd som en tomat i facet och Olivia höll på att garva ihjäl.
Idag har vi annars också haft en slapp dag. Det som var annorlunda var att Idol-Jon kom och sjöng på julshowen. (eftersom han har gått på fryx, och bor i v-ås) Sexorna blev som galna och förföljde honom och bad om autografer. De typ skrek ¨AAaaaah! Asså jag började gråta när han sjöng! Åååååh och jag fick hans autograf!!! Jag dööööör, seriöst JAG HAR PETAT PÅ IDOL-JON! AAAaaah, jag älskar honom!!!! Åååhh!!!¨
Idol-Jon är typ bara känd i västerås, och han åkte ut ur idol innan programmet hade börjat på riktigt. Men jag blev ändå lite sur, jag hade värsta bästa läget att ta ett kort på honom på lunchen, men Emma tyckte att jag var pinsam och täckte bilden.
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

haha, nej, fan va taskigt av emma:( hahaha, stackare!

2009-12-17 @ 20:09:02
URL: http://annafelician.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hahahahahahahahhah fy fan vad jag garvade XD

2009-12-17 @ 21:13:23
URL: http://oliviad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0