Tisdag

Godkväll!
Precis nu när jag hade bestämt mig för att blogga försvann allt, och nu kommer jag inte på något fint att blogga om.
I alla fall känns det bara som om alla måsten och saker jag måste göra dränker mig. Jag kan inte ens vara glad över att jag fick skitbra på svenskarecensionen på grund av alla andra arbeten som jag inte lyckats riktigt lika bra på. Egentligen har vi inte ens så himla mycket i skolan just nu, bara ett So-arbete, två matteläxor och en kemiläxa. Det är faktiskt onormalt lite, jämfört med hur mycket vi brukar ha.
Förutom att jag känner mig helt dränkt av måsten så är jag lite kluven eftersom jag inte vet om jag vill praoa på en blomsteraffär eller på en klädaffär. Jag vet heller inte om jag kommer lyckas hinna vara med när vi ska lussa med klassen på söndag, eftersom vi har lucia med kören i kyrkan.
- Just nu ringer telefonen och jag orkar inte svara. -  istället sitter jag och drogar Melissa Horns låt om och om igen.
Nu ringer det igen, jag orkar inte svara.
Åh, jag orkar inte något just nu, jag har ont i magen också... varför just nu? SÄMSTA LÄGET LIKSOM. Men ändå, i går så skulle jag pluggat, men fick istället ett litet ryck och började rensa mina lådor och min garderob på skitsaker som jag samlat på mig hur länge som helst och inte förmått mig att slänga. Så igår åkte allting ut, eller ja... ner i  min överfyllda papperskorg. Men det var ändå ganska skönt att få slänga saker, prova det.
Pusshej levepastej, jag längtar till Rättvik! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0