back on track

Idag var första dagen efter lovet, om jag ska vara ärlig så var det en riktigt jobbig dag. För det första så känns det ju jobbig att veta att det är jätte mycket plugg den här veckan och massor av nytt som vi ska hinna med innan alla julkonserter drar igång, att jag ska dra ut en tand, att jag tappade bort mina nycklar idag  (som jag i för sig fick tillbaka, men ändå) och sedan en annan sak som känns lite för privat att skriva här. Livet känns verkligen bara skit just nu! Bajs bajs bajs.
Jag har inte bloggat på några dagar nu heller, förlåt... men jag har haft så mycket att tänka på. Jag lovar att försöka bättre mig.
Nej nu måste jag gå och lägga mig, jag ska till tandläkaren för att kolla tandställningen 8.20... känns väl lite segt eftersom vi annars börjar 8.40. Haha, tjugo minuters mindre sömn det är mycket det! ;)
vi hörs i morgon!
puss ♥
Ett litet kollage jag gjorde under lovet,  med temat ¨min dröm och mina favoriter¨. Jag blev faktiskt ganska nöjd, och min föredetta tråkiga garderobsdörr ser i alla fall mycket najsigare ut nu :) Vad alla saker står för tänker jag inte berätta, men ni kan ju alltid gissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0