en tand fattigare

Hejhej, sitter med en tuss i munnen och är en tand fattigare. Kom nyss hem från tandläkaren, det gick bra även om var skit nervös innan eftersom det gjorde så himla ont förra gången. Men med Håkan i öronen så gick det helt okej (: Ska vila lite nu och sedan åka tillbaka till skolan, på sista lektionen som är svenska. Haha, om jag vill så får jag vara hemma, men känner att jag inte vill missa mer svenska efter gårdagens lilla missöde. Mina tjejor vet vad jag snackar om ♥
Föresten! Det snöar ute!♥ Nyss var det bara slasksnö men nu är det stora, vita, fina flingor! Då är snö lite mysigt.
Och juste! Jag ska vara lite ytlig och berätta om min dag också... och den har varit rätt så bra. Jag slapp cykla i snöslasket i morse och lyckades dessutom komma i tid. Första lektionen var biologi och vi fick reda på våra provresultat. Jag fick VG, nöjd så klart eftersom vår biologilärare inte ger MVG i åttan. Och det var ungefär bara 3-4 stycken som fick VG i vår grupp. Så det känns ju bra! :)
VG på kemin också, tyckte att jag skulle kunna fått MVG eftersom jag tyckte provet gick skit bra, haha... högra krav kanske? Men annars känns allt bra, bra betyg och ett fint leende av en viss person som plus i kanten ♥
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0