fredag

Hejhej, jag sitter med världens huvudvärk och en sur min. Jag måste nämligen följa med mina föräldrar till Stockholm. Egentligen skulle jag varit hemma själv och så skulle Emilia, Olivia och Felicia kommit hit och ätit lite, men det blev inget med det. Vi får ta det en annan dag ♥ Fast nu pallar jag inte vara helt själv hemma i ett dygn, utan bra filmer dessutom så det blir Stockholm. Det kanske låter roligt? Nja, min pappa snarkar och eftersom alla sover i samma rum kommer jag inte kunna sova. Vi har en mini mini mini tv med med en skärm som är mindre än min laptops och den sänder bara skogs-tv (tre kanaler) Och jag kan inte ta med datorn eftersom uppkopplingen vi har hemma är trådlös... men fast i väggen. Och jag har ingen bok heller. SNACKA OM NAJS. I morgon kommer mina konstintresserade föräldrar släpa med mig på minst två konstvisningar. JA, tyck synd om mig säger jag bara!
Haha, engelska-provet gick dåligt idag föresten. Jag kommer i alla fall inte få MVG, om jag inte har meeega tur eller om Ingrid råkar läsa fel eller nåt.
Nu ska jag packa ner min dator ändå... utan uppkoppling. Ja, jag kan ju alltid titta på bilder eller nåt.
Pusshej ♥ ses i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0