Fredag

Godkväll på er! Idag har varit en rätt knäpp dag, min tand ville inte sluta blöda igår så jag kunde inte sova ordentlig förrän vid tre på natten. Därför var jag verkligen död på morgonen och slapp både franskan och engelskan. Vi hade ju prov sista lektionen och det ville jag ju inte missa pga att jag skulle vara trött. Lite skönt ändå att vara hemma, även om jag inte tycker om att missa lektioner. Efter lunch hade vi hemkunskap också, vi bakade snygga chokladtårtor med kiwi och clementin klyftor på, och min och emilias blev ju lätt snyggast! Jag lyckades bara klämma i mig en liten bit kaka eftersom jag var så nervös inför so-provet som ändå gick rätt okej... hoppas på vg i alla fall.
I morgon ska jag gå på stan med lilla Emilia och lite senare kanske det blir något annat skoj (kan inte skriva vad eftersom en viss person kanske råkar läsa :p)
Föresten, här kommer en lite bild på mig, Emilia och Lisa som jag hittade på Stiftsgårdens hemsida, vi var där på sommarläger mellan 5:an och 6:an ♥ Saknar det, men jag ska ju tillbaka i sommar... tre veckors konfirmationsläger. Dock utan Emilia : ( men det gäller ju att bli lite mer självständig kanske : p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0