Godkväll små läsare!

Nu tänkte jag försöka blogga lite, har varit lite dåligt med det.

Idag var jag i skolan, skippade dock gympan eftersom jag inte kände mig helt pigg på att hoppa runt i en gympasal och svänga med armarna och göra knäböj, grodhopp och situps, just idag. Jag satt och räknade matte själv i biblioteket istället, duktig som jag är.
Matteprovet gick ändå så där, jag gjorde mitt bästa i alla fall. Men jag har kollat mitt resultat på So:n, det gick bättre. 22,5 p/26 p = VG vilket känns ganska så okej.
Nu ska jag försöka komma på en asbra idé på hur en stångjärnshammare kan se ut, skitkul. Men oj vad ironisk jag är idag.

I morgon ska jag vara barnvakt, det kommer nog bli lite konstigt att hämta tjejerna på min gamla skola... där många av mina gamla lärare fortfarande jobbar kvar. Haha, de ser mig säkert fortfarande som en liten småskit... så hoppas de inte säger något pinsamt som jag måste skämmas över, typ något pinsamt jag gjorde i 1:an. Nej men smink och klackskor kommer att åka på i morgon i alla fall. Men usch vilket dåligt inlägg det blev idag. Pinsamt.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, Julia. :) Hälsa från mig.

2009-11-12 @ 19:08:27
URL: http://gosbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0