hejhej

förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna! ska försöka bättra mig : ) men det är så himla mycket i skolan... fortfarande! Längtar sjukt mycket till jullovet ♥ Men känner mig ändå lite stressad, det var ju nämligen exakt en månad kvar till julafton igår, och jag har inte köpt en enda julklapp! Har ingen aning om man jag ska köpa till alla jag ska köpa till. Jag vet knappt ens vad jag önskar mig själv. Det här året har gått så himla fort, det känns som om det nyss var julavslutning och Johan slutade. Typ weird.
Nu måste jag plugga Biologi, som vi egentligen ska lämna in i morgon... men som vi får lämna in nästa vecka också. Ingen chans att jag hinner tills i morgon, så jag får väl lämna in nästa vecka i stället.
Föresten så fick jag reda på mitt lilla franska-prov idag, MVG :)
pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har inte tänkt på julklappar alls än!

Känns inte som om det är jul snart. det känns inte ens som om jag har blivit 14.

känns som typ oktober...



ajja, ska väl börja tänka på julklappar snart... hehe;)(k)

2009-11-26 @ 18:41:52
URL: http://annafelician.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0