ingenting

Hej på er, nu mår jag nog lite bättre, lite i alla fall.
Jag ska inte vara hemma på måndag om jag inte typ är helt död. Men om jag inte kommer på måndag på repetitionerna får jag inte vara med sen, och det vill jag. So I need to.

Och just nu känns det bara så här.
• Jag är inte speciellt, fin
• Jag brukar bli jättenervös när jag ska göra något jag verkligen vill, sen när jag ska göra det klarar jag inte av det... eftersom jag är så jätte nervös.
• Jag har inte så himla bra självförtroende, även om jag önskade det.
• Jag är en sån som skjuter upp saker hela tiden.
• Jag borde träna, men gör det inte.
• Jag sjunger inte speciellt fint.
Men så tänker väl alla ibland, kanske?

Kommentarer
Postat av: Vendela

Du är inte ensam

2009-12-30 @ 12:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0