konfadag

Idag har jag varit med konfagruppen fram tills tre ungefär.
Vi var på kyrkogården på Hovdestalund och fick se hur det ser ut ¨bakom kulisserna¨ på en begravning. Vi fick se hur kremeringsungnarna ser ut, de olika kapellen och veta annat runt en begravning. Det jobbigaste var när vi gick in i det kylrum där döda människor som väntar på kremering förvaras. Jag trodde faktisk inte att jag skulle vara så känslig, men jag klarade inte av att vara där inne och se alla kistor, så jag och Emma gick ut och kollade på kisttäcken i stället. Annars så var det faktiskt rätt kul (eller kul och kul, intressant kanske) att få veta hur det är på riktigt.

I kväll så blir det lite mindre kyrka och mer party, om två och en halv timme ska Olivia hämta upp mig, och så åker vi tillsammans till discot. Jag hoppas det blir kul. Egentligen är det roligare på Arenan än Växhuset... men det blir nog ändå inte skit tråkigt.
Nu ska jag plugga lite Musikhistoria innan jag börjar göra mig i ordning eftersom jag förmodligen inte hinner plugga så mycket mer nu i helgen.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0