måndag

Hej på er! Just nu har jag tagit en lite paus från pluggandet... musikhistoria prov i morgon. Det känns som om jag inte kommer kunna något, uuh. Jag sitter till och med och lyssnar på Händel samtidigt som jag pluggar för att allt om minnesångare, organum och barockens kända kompositörer ska fastna lite bättre. Haha, fast jag vet inte direkt om det fungerar... jag känner mig bara ännu mer uttråkad.

Idag har för övrig varit en okej dag. Jag har känt mig lite sjuk och trött, varit stressad och haft ångest över allt och inget. Jag förklarade fint för Linnéa ; ) haha
Nu ska jag plugga vidare, som vanligt. Det känns som om jag aldrig gör annat än att plugga. UUUUUH.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0