morgon

Godmorgon, nu ska jag om en stund åka till skolan. Vi får börja drygt en timma senare idag eftersom gympan går bort. Väldigt skönt. Jag har även pluggat musikhistoria igår, det gick bra och jag tror allt sitter nu, utan klassisk musik! :o haha, väldigt skönt.
Något som är mindre skönt är att vi har matte första lektionen, och jag har inte gjort matte-läxan eftersom jag var så helt uppe i muh och svenska recensionen igår. Jag glömde till och med att sms:a min körlärare att jag inte kunde komma på kören igår. Snart blir jag väl senil på riktigt, med en ilsken körlärare dessutom.
Föresten så kom jag på att jag längtar super mycket till julen :) Efter att ha kollat i Cerveras och Panduros julkataloger får jag en sådan där härlig julkänsla eftersom, det alltid är så fina julbilder i deras kataloger. Mitt enda problem är bara att jag varken vet vad jag ska önska mig, eller ge bort.
Nu måste jag sluta skriva.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0