Onsdag

Hej på er, strax ska jag skriva klart min recension på Hjärtas Fröjd, och plugga inför engelska provet som vi har i över morgon. Svenska-prov, men recension har vi i morgon. Åh, jag är sämst på att skriva under press, särskilt eftersom jag först tror att jag kommer på vääärtsa idén... men sen när jag läser igenom mig min text så kommer jag på att min geniala idé kanske inte var så jäkla bra. Så det är mest det jag oroar mig för, och uppsatsen på engelskaprovet som jag sist failade totalt på. Usch bajs damn. Nu måste jag plugga hela kvällen eftersom jag slösat tid vid datorn några timmar, jag vill inte!!

Föresten, en söt sak jag såg när jag cyklade hem från skolan idag var två små råddjur, väldigt gulliga. De gick på min gata och hoppade in i min grannes trädgård. Fast jag förstår inte riktigt hur de kom hit, den enda skogen vi har här nära är en liten backe med en större dunge på. Och där har jag aldrig någonsin sett några råddjur - trots att jag har bott i samma område sedan jag var ett.
Pusshej ♥

Snälla ge mig sommar, gröna gräsmattor, sol och barfota fötter. ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hej fin blogg du har, är det bra med dig?:)

2009-11-19 @ 16:35:24
URL: http://ljusrosaconverse.blogspot.com
Postat av: Sofia

Sv: Åh tack så mycket! :D

2009-11-20 @ 12:21:22
URL: http://sofiasoderman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0