sjuk

Är hemma och är sjuk idag, har magont och känner mig super hängig... men ska nog pallra mig iväg till skolan i morgon i alla fall, för vi har matte prov och om jag inte gör det i morgon kommer jag få göra fyra prov nästa vecka. Musikhistoria provet missade jag idag, så det får jag troligtvis göra nästa vecka, plus svenska prov på torsdag och engelska prov på fredag. Nej nej, jag är inte alls super duper stressad.
Nu ska jag plugga matte, svårt kapitel dessutom så om jag får G får jag väl vara nöjd. Matte är verkligen inte min starka sida. Om jag fick avskaffa ett ämne skulle det utan tvekan vara matte... eller kanske teknik. Jag är dålig på båda.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0