Torsdag

Hej på er, idag har jag varit i skolan... vi fick sluta 10 minuter tidigare. När vi hade slutat gick jag till skolan och hämtade Laura och Louisa, det var lite konstigt för min gamla lärare kände inte igen mig. Haha, i för sig hade det kanske varit värre om hon hade känt igen mig och sagt ¨Heej Julia, ja du är dig väldigt lik!¨ Det skulle kanske inte vara super kul :p
Dagen har annars varit rätt bra, bara det att jag känner mig väldigt stressad inför nästa vecka. Jag har både musikhistoriaprov, svenskaprov och engelskaprov. Jobbigt eftersom jag inte hinner plugga i helgen, för för en gångs skull är jag upptagen. På lördag har vi  körövning och sedan disco på kvällen och på söndag är det rep, högmässa och musikmässa. Så det är väl bäst att jag börjar plugga lite till musikhistorian redan nu.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0