söndag

Idag har det varit en ganska vanlig, grå och långtråkigt mysig söndag, med gröt till kvällsmat. Jag har varit snäll och bakat massa bröd och mått ganska bra. Dagen i Stockholm i går var också väldigt väldigt trevlig, vår lägenhet är liten men super fin! Jag kände mig nästan som en äkta stockholmare när jag och mamma gick till den närliggande Konsum och köpte diskmedel och tändstickor, och på kvällen gick vi ock åt på Kvarnen... också det väldigt mysigt ♥
Jag köpte ett litet linne på Monki också, kanske lite onödigt med det kostade ¨bara¨ hundra kronor så jag blir inte urfattig bara därför. Nästa helg ska vi nog dit igen, jag längtar redan ♥
I morgon har vi prao hela dagen på Mälarenergi, lite ångest att behöva gå upp klockan sju men annars känns det helt okej eftersom vi slipper engelskan. Att slippa vår engelsklärare = lycka!
Godnatt ♥
Jag älskar Ulrik ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaså, Julia... :)

2009-10-13 @ 19:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0