bra dag

Idag har det varit en bra dag även om jag kom lite för sent till franskaprovet.
Här kommer en liten ¨bra lista¨ för dagen.
• Jag var inte nervös inför franska provet, och det gick nog ganska okej.
• Jag och Emilia klarade alla kontroller på stadsorienteringen på gympan. Vi var stolta! (:
• Vi bakade fina bröd på hemkunskapen.
• Jag drack mjölk
• Jag fick VG på So-provet! (vi kunde inte få MVG)
• Emilia och jag var hemma hos henne innan teatern, det var trevligt ♥
• Fiffis teater var superbra!♥ känner mig jättesugen att börja spela teater nu, även om det nog kommer ta ett tag för mig att bli lika bra som Malin och Fiffi (:
• Och så är det ju fredag! :D och jag slipper plugga mig död till ett annat So-prov..
Lite mindre bra var denna dagen på grund av två knäppa lärare som jag hatar som *
pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Grattis, du är 1 av de 5 bloggare som har gått vidare i min Veckans Blogg tävling:)

Så nu tycker jag att du ska be alla du känner att rösta på dig;)

2009-09-25 @ 20:47:15
URL: http://oliviad.devote.se
Postat av: Felicia

Tack<3 Det var jättekul att ni kom!<3

2009-09-27 @ 21:25:02
URL: http://annafelician.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0