Fan

Allt är fucking sämst just nu. En viss någon kommer säga till mamma om hon läser att jag skriver att hon är extremt inkompetent och störande och sjukt dryg... här.
Plus att jag inte pallar att den där hon ska läsa min blogg, extremt irriterande. Hon vill alltid vara bäst. Så himla drygt.
I morgon ska vi lämna in referaten på svenskan, mitt är typ sämst. Ingen kan hjälpa mig eftersom Hon ska ha hjälp.
Vi har matte läxa också, och jag har nästan gjort halva. Jag orkar verkligen inte göra klart den eller referatet. Bajs.
Nästa vecka har vi matteprov, jag har hur mycket som helst att räkna + engelska prov. Jag är sämst på engelskaprov. Idag hade vi det efterlängtade (ironi) So-provet som var så himla mycket lättare än jag trodde. Varför pluggade jag så himla mycket när det inte behövdes??! Han är så himla dryg.
Dåligt inlägg dessutom, massa tråkiga ord och tråkigt språk. Det låter ju som om jag är värsta dryga snobben.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vågar man fråga vem denna hon är? :P "Nyfiken"...

Förresten, läser du min blogg? Också "nyfiken". Jag läser din. <3

2009-09-23 @ 20:55:34
URL: http://gosbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0