från och till

Jag har ångest.

Jag ska få tandställning. Det kommer att göra ont.
Jag ska få tandställning. Jag kommer att se ful ut.
Jag ska få tandställning. Jag kommer inte kunna sjunga.
Jag ska få tandställning. Jag kommer få fina tänder.
Jag ska få tandställning. Jag kommer bli fin.
Jag ska få tandställning. Jag kommer inte kunna tänka på något annat än den i två år.
Jag ska få tandställning. Jag kommer inte kunna tugga tuggummi eller äta lakritsbalkar.
Jag ska få tandställning. Men jag kommer ju bli fin, fast det kommer att göra ont.
Jag ska få tandställning. Allt i mitt huvud är helt ur shack.
Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska tycka, alla ord bara far runt i mitt huvud och jag vill bara krypa ner under täcket och gömma mig för världen.

Kommentarer
Postat av: julia

Svar: Hej! tack för din kommentar dock var det ett riktigt gammalt inlägg du kommenterade och jag skall faktiskt ta bort min tandställning om 1 månad. Märker att du är orolig MEN det är värt det, jag lovar. det är inte alls så farligt som man tror, man vänjer sig snabbt och resultatet blir så himla fint. för vad är värst; fula tänder resten av livet eller tandställning i 2 år..?

lyka till. puss

2009-09-02 @ 20:12:16
URL: http://juliaericsson.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0