godnatt

Nu ska jag strax lägga mig, men först ska jag skriva här! Idag så har jag varit allmänt seg. Jag tänkte ta en tur på stan med mig själv men kom iväg lite för sent. Kvart över tre släppte pappa av mig utanför bibblan i spöregnet. Otur som jag hade glömde jag paraply. Dessutom så var biblioteket stängt så jag fick slänga in böckerna i bokinkastet på utsidan, och springa till Sigma med min tygpåse på huvudet. Därefter köpte jag bokplast och kollade snabbt in på H&M. Jag hade även tänkt äta toast på Waynes men fastän de hade öppet till fem så stängde de köket fyra så därför blev det inget med det. Men lite duktig har jag ändå varit idag för jag har rensat ut kläder ur min byrå och plastat in Franskaböckerna. Så nu blir både jag och Maria lite gladare.
I morgon är det skola igen, tråkigt som jag vet inte vad. På Tisdag ska jag även till tandläkaren och sätta in en metalltråd/ förberedande tandställning bakom övre tänderna. Sist jag var där provade de ut metall ringar som ska sitta runt tänderna längst bak och de var minst sagt bekväma. Hela kittet med metall ringar och en plastplatta i gommen ska då in i övermorgon. Men Ååh! JAG  VILL  INTE.
/J
Jag saknar Göteborg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0