Håkan Hellström

Igår tog jag och mamma tåget till Stockholm klockan fyra för att se Håkan på Grönalund. Det var så himla många som ville åka buss och vi hade tur för de stängde när vi kom precis innan för dörrarna. Sedan stod vi i kö ett tag och var fem minuter ifrån att få betala 70 kr mot 140 kr eftersom det var höjd entré från klockan sex. Därefter så åt vi veggoburgare och vid sju försökte jag få en bra plats. Konserten var himla bra men eftersom alla trängde sig förbi mig och nästan hoppade sönder min väska så tänker jag lite efteråt att det hade varit skönare att stå längre bak vilket jag och mamma gjorde under det sista låtarna. Haha och så känns det ju inte heller jätte pepp att stå och hoppa själv utan kompis. Men gud så bra det var ändå, extremt mycket folk men ändå känner man sig så värdefull och glad när Håkan sjunger För sent för Edelweiss. För då spelar det ingen roll om jag står på bron och lyssnar, han ser oss alla ändå. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0