HEMMA

Jag sitter här i sängen och myser med tända ljus och te. Vi kom hem till Västerås klockan tre och sedan dess har jag bara vilat, det blev lite dåligt med sömn i natt. Om ett tag kommer det bilder, men eftersom jag hade glömt att tömma bilderna från minneskortet så gick det bara att ta ca. 15 stycken. Lite trist men ändå är det ju de verkliga minnena som är viktigast. Helgen har verkligen varit superkul och lärorik. Jag ser fram emot att gå det här året som konfirmand + tre veckor i Rättvik nästa sommar. Nu känns det så himla tungt att gå tillbaka till skolan, med all stress och ångest.
Under den här helgen har jag bara kopplat bort det där och levt utan att stressa och känna mig stressad över att prestera bra hela tiden.
Jag har bara varit som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0