känsla

Jag sitter här och är nervös, fast jag egentligen inte vet varför. Typiskt mig. Jag tror jag kanske är nervös för sådant jag redan har gjort, eller kanske för So provet men saken är den att jag inte vet säkert eftersom jag får nervös symtom vad jag än tänker på. Åh, ryck ryck ryck jag får nu! Värsta känslan som finns är utan tvekan att vara nervös. För när jag blir riktigt skit nervös så mår jag verkligen sjukt dåligt, jag brukar skaka, få ont i magen, kallsvettas, få hjärtklappning, tänka nedvärderande tankar om mig själv och typ vilja dö. Så jag klarar inte av att göra något som får mig att bli nervös eftersom det enda jag kan koncentrera mig på då är att tänka att det här kommer aldrig gå, jag är ju sämst. Åh snälla ge mig bättre självförtroende, självinsikt eller något annat bra. Jag skulle nästan kunna vara fulast i världen om jag bara fick lite vilja och självförtroende, typ.
Fint inlägg det här blev, nu ska jag duscha ur glitter ut mitt hår från gårdagens ¨kulturnatts-mask¨
By the way är jag lite förälskad i Dektektivbyråns låtar, särskilt Hemvägen och E18.
puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0