Kulturnatten

Nu är vi hemma från kulturnatten, och det blev en kväll med mina föräldrar ändå trots allt. Linnéa orkade inte komma ner. Det var ganska så trevligt ändå för jag träffade på Emma på nya konstmuseet där vi gjorde masker och kollade på orienteringsbaletten (orienterings klubbens ungdomar ¨dansade¨ med pannlampor och träningskläder vilket var kul) Ett plus var även att jag slapp betala mina brända mandlar själv.
Vid klockan elva så var jag också med och tävlade Guitar Hero på Vlt och jag låg etta ett bra tag innan en kille kom och körde på hard. Jag blev så sjukt förbannad att jag var tvungen att ta av klackskorna som i princip hade misshandlat mina fötter under kvällen. Men trots allt så var Trix bäst och fyverkeriet jätte bra även om mina bilder blev piss.
I morgon ska jag plugga so, ohooo!
puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0