lite ångest

Idag har jag lite ångest, eftersom jag tänkte först döda eftermiddagen genom att plugga massor men jag fastnar istället bara i massa annat, typiskt mig. Nu har jag i alla fall gjort engelskan och SO:n men det valfria franskaförhöret inför provet hoppar jag över. Fast jag vill vara duktig är jag liksom inte det, jag måste verkligen ta mig i skinnet och börja var extremt ambitiös nu! Dessutom så missade jag och Emilia biologin idag eftersom vi var på elevråd. Vi skulle ha haft någon slags exkursion som vi nästa vecka ska göra en labb-rapport på, som sedan ska betygsättas. Panik! Varför är jag med i elevrådet egentligen?
• Man får godis och bullar på sista mötet innan lovet.
• Och så känns det ansvarsfullt.
I morgon ska jag prata med våran biologilärare Olga och säga till henne att jag vill ha bra betyg.
Nu ska jag gå ner i köket och dricka varm mjölk innan jag kryper ner i sängen. För man sover visst bättre om man dricker varm mjölk innan man lägger sig.
Godnatt ♥
Jag vill vara liten, ha cyklop på mig och lyssna på när mamma läser Pettson och Findus.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så söt, Julia. Puss!

2009-09-18 @ 18:59:44
URL: http://gosbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0