litet

Nu känns allt lite konstigt, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva även om jag väldigt gärna vill skriva något fint. Eftersom jag inte kommer på något annat så tänkte jag vara lite ytlig och berätta om vad jag har gjort idag.
Idag så har jag då varit i skolan. Först så började vi med idrott nere på Lögarängen och det var ganska trevligt förutom att lagen var lite sådär halvbra. Sedan så skjutsade jag upp Linnéa till skolan igen med helt mosade och kalla fötter efter att ha sprungit omkring barfota i sanden. Men det var nog egentligen lite som peeling så det var ju ganska bra. Sedan hade vi lite matte, engelska och musikteori vilket gick ganska dåligt eftersom vi fem personer skulle försöka lära oss en sång som vi sedan skulle spela upp för gruppen. Emma tyckte att vi skulle sjunga Cykellåten men eftersom jag är dålig på akord så gick det ganska dåligt för mig. Efter det så hade vi svenska och sedan träslöjd. På träslöjden så tänker jag göra en spegel med en liten hylla under, inbyggd belysning ovanför och små ljushållare på sidorna. Det gäller ju att vara kreativ och nytänkande så jag kom på att en blandning med lite olika material kanske leder till bra betyg. Men man vet aldrig hur Peter tänker kring sådant som vad som ska ge bra betyg. Haha, i så fall så har jag ingen chans, om någon förstår vad jag syftar på. Enligt vissa så tycker våran slöjdlärare nämligen att vissa saker på en elev borde ge bättre betyg, haha. Ni fattar tjejer.
Jaja, efter skolan så gick jag ner på stan och kollade på de fina skorna från Bianco igen och så köpte jag ett litet marimekko-block, en liten linjal och stift.
Nu sitter jag här jag lyssnar på Veronica Maggios låt 17 år om och om igen för den är ju så bra.
pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0