ljus

- Jag försöker vara som jag är, slippa tänka att jag borde vara lite bättre. Att jag inte behöver vara lika bra, att jag kan vara bra på något annat. Jag försöker vara positiv och tänka att det bara blir bättre.

 

Men ibland är det som att tända ett litet värmeljus ute i en snöstorm.

 

Hoppet bara slocknar mer och mer för varje gång vinden blåser ut lågan.

För varje gång jag försöker tända det lilla ljuset med min kupade hand som skydd för vinden. Alltid finns det någonstans där jag inte räcker till, där vinden slinker in och släcker den lilla lågan jag lyckats tända.

 

 

 

godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Annaonym :)

Fint, Julia! <3

2009-09-15 @ 18:46:01
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR BILDEN!

2009-09-15 @ 21:37:58
URL: http://jjusummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0