mässa ♥

Nu har jag varit på halvtimmes mässa i kyrkan och sedan ungdomskvällen som är efter. Jag kom lite sent i kyrkan och var så himla smart eftersom jag hade tagit min klackskor. Klackskor + kyrka + tystnad = klapper. Så jag fick smyga på tårna. Efter så jag jag med Sophia och Alice till Kyrkbackgården och drack te och spelade Uno. Det var ytterst mysigt och fint, kände mig dock lite dum eftersom det skulle varit bättre om jag hade varit hemma och pluggat. Efter att jag och Sophia fastnade mellan en dörr som gick i lås när man stängde den och en låst grind som vi fick krypa under kom pappa och hämtade mig. Nu tänkte jag skriva rent mitt referat och kolla igenom teknikgrejen. Åh, på fredag har vi franska och jag har inte pluggat något. Stress! Men annars känns livet bra just nu.
pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0