NERVÖS

Åååh, sitter här och smaskar godis, lakritsbalkar och djungelvrål. Tänkte att det är lika bra att äta upp allt nu eftersom jag kanske inte kommer kunna tugga så bra inom de närmaste dagarna när jag fått min gomtandställning, men jag mår bara illa nu av all lakrits istället. Ååh, JAG VILL INTE! I morgon tio över åtta har jag dessutom tiden till tandläkaren, fastän jag annars har sovmorgon till 8.40. Tänk vad otur det känns som jag har nu. Men så klart det kommer bli fint när allt är klart, när tandställningen är borta och mina tänder är raka och fina. Jag längtar redan till den dagen då jag ska ta bort rälsen fast jag inte ens har satt dit den än. Bara för att jag tänker för mycket.
pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0